Slim ondernemen

Slim ondernemen

Ondernemers moeten veel ballen in de lucht houden. Bepaald niet saai. Het gaat vooral om klanten. Steeds vaker maken die -namelijk- de dienst uit. Vergeet -daarnaast- het bedenken van allerlei nieuwe innovatieve dingen en briljante spitsvondigheden niet. En dan ook nog het personeel. Wat een gedoe allemaal!

Dikke boeken en rapporten waarin beschreven wordt hoe een ondernemer met zijn of haar medewerkers moet omgaan. En tenslotte: ‘Hoe zorg ik ervoor dat ik het beste haal uit alle informatie, of zoals we het tegenwoordig noemen big data?’ Lees verder...


Ing. J. Klaasse MBA CMC RB, 15 February 2019 | Gepost in ondernemen, marketing 0 comment(s)

Al mijn personeels- en salariszaken in 1 overzichtelijk HR portaal!

Al mijn personeels- en salariszaken in 1 overzichtelijk HR portaal!

Bij het in dienst hebben van werknemers komt veel kijken. Hoe maakt u bijvoorbeeld de salarissen over naar uw medewerkers? Hoe wordt de loonjournaalpost verwerkt in uw financiële administratie? Geeft u maandelijks het juiste betalingskenmerk mee in de afdracht van de loonheffingen? Met Loket.nl kunnen wij de salarisprocessen automatiseren en koppelingen maken met andere applicaties, waardoor bijvoorbeeld gewerkte uren automatisch in Loket.nl terecht komen en de loonjournaalposten automatisch ingelezen worden in het financiële systeem. Allemaal om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Lees verder...


G.P. (Gerben) Tronchet, 05 February 2019 | Gepost in personeelsadministratie, loket.nl, dossier, digitalisering 0 comment(s)

Eisen identificatieplicht personeel, wat moet u doen?

Eisen identificatieplicht personeel, wat moet u doen?

Iedereen moet zich kunnen identificeren met een geldig identiteitsbewijs, ook op de werkplek. Als werkgever bent u verplicht de identiteit van uw nieuwe werknemers te controleren. Voordat de werknemer bij u in dienst komt, controleert u het originele identiteitsbewijs. U bewaart een kopie ervan in uw administratie. Wanneer het identiteitsbewijs van een werknemer verloopt, hoeft u geen nieuwe kopie te maken.

Lees verder...


G.P. (Gerben) Tronchet, 05 October 2018 | Gepost in personeelsadministratie, loonheffingen, belastingdienst 0 comment(s)

Prinsjesdag Event 2018

Prinsjesdag Event 2018

Op woensdag 19 september organiseren wij samen met Van Houwelingen & Partners Gerechtsdeurwaarders en Incasso een Prinsjesdag event. Het belooft een mooie bijeenkomst te worden die in het teken staat van de wijzigingen in de wetgeving en wat dit voor u en uw bedrijf betekend. Maar er is ook gelegenheid om gezellig te netwerken. Meld u snel aan de plaatsen zijn beperkt. lees verder...


ing. E.J. (Ewout) Verschoor AA, 08 August 2018 | Gepost in ontwikkelen 0 comment(s)

AVG Verwerkingsovereenkomst

AVG Verwerkingsovereenkomst

Graag melden wij hier dat wij u als klant een verwerkingsovereenkomst aanbieden in het kader van de Europese wetgeving General Data Protection Regulation  die 25 mei 2018 van kracht zal worden Deze wetgeving heeft de Nederlandse benaming  Algemene Verordening Gegevensbescherming  (AVG) gekregen.

De basis van de overeenkomst die wij u hier aanbieden is de overeenkomst die wordt aangereikt door onze beroepsorganisatie: Nederlandse Beroepsorganisatie voor Accountants (NBA) lees verder...


ing. E.J. (Ewout) Verschoor AA, 24 May 2018 | Gepost in avg 0 comment(s)