Coronavirus (COVID-19): Onze aanpak

In de afgelopen dagen is er veel berichtgeving over de coronavirus uitbraak in Nederland. Niemand weet wanneer nieuwe gevallen van het virus een piek zullen bereiken, hoeveel mensen het zullen oplopen of wanneer het verdwijnt. Helaas lopen we allemaal tegen hetzelfde probleem aan, we weten enkel wat nu bekend is.

Gezien de huidige bezorgdheid over het coronavirus, hebben we de onderstaande informatie opgesteld om u te helpen bij het beantwoorden van eventuele vragen over ons vermogen om door te gaan met het leveren van diensten.

Fidor neemt verschillende maatregelen om medewerkers, klanten en bezoekers zo goed mogelijk te beschermen tegen het coronavirus. De belangrijkste maatregelen worden hieronder toegelicht.

Onze medewerkers

  • Wij volgen te allen tijde de adviezen van het RIVM en de Rijksoverheid. Alle Fidor medewerkers werken daarom waar mogelijk thuis tot ten minste 6 april.
  • Medewerkers die symptomen hebben zoals koorts, niezen, hoesten, kortademigheid, druk op de borst, enz. werden al eerder verzocht om thuis te blijven en contact te zoeken met de GGD. Hopelijk blijken dergelijke symptomen verkoudheid of griep te zijn, maar het is zaak om hier scherp op te zijn en blijven.
  • Al onze trainingen, sollicitatiegesprekken en events worden waar mogelijk virtueel gehouden of geannuleerd tot ten minste 6 april.
  • Onze medewerkers worden periodiek op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
  • We zijn voorbereid om verdere adviezen van het RIVM op te volgen om de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers te beschermen.

Onze klanten en dienstverlening

  • Dagelijkse flexibiliteit maakt deel uit van de manier waarop we bij Fidor werken. Fidor heeft de technologische capaciteit voor onze gehele organisatie om op afstand te werken, dus ook buiten een Fidor vestiging.
  • Al onze medewerkers zijn uitgerust met laptops, opladers, headsets, mobiele telefoons om ervoor te zorgen dat ze effectief kunnen blijven werken, of ze nu thuis zijn, op kantoor of ergens anders.
  • Onze IT-systemen zijn robuust opgezet en ontworpen om alle medewerkers op afstand te kunnen laten werken. We gebruiken technologie om ervoor te zorgen dat onze medewerkers overal toegang hebben tot hun documenten.
  • Vertrouwelijkheid en de bescherming van gegevens worden te allen tijde gewaarborgd
  • Alle internetverbindingen op Fidor-laptops en -telefoons zijn beveiligd met beveiligde VPN-technologie.
  • Wij raden u aan om waar mogelijk gesprekken met onze medewerkers virtueel te voeren via videoconferenties.
  • Als u zich zorgen maakt, neem dan contact op met uw Fidor-contactpersoon.

Zoals velen van u weten, is dit een zeer drukke tijd voor ons, met onder andere belastingaangiftes en financiële deadlines. Uiteraard blijven we toegewijd aan de handhaving van de kwaliteit en tijdigheid van onze dienstverlening zoals van Fidor verwacht mag worden.

Ondanks dat is onze grootste prioriteit de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers. We doen onze uiterste best in deze onzekere tijd maar vragen wel uw begrip indien onverhoopt bepaalde afspraken verschoven moeten worden.

Dank voor uw begrip.

Fidor Accountants en Belastingadviseurs

Namens de directie,

drs. G.A. (Gerben) Buth AA

drs. G.A. (Gerben) Buth AA, 17 March 2020 | Gepost in fidor, algemeen 0 comment(s)

    Plaats een comment

    * Verplicht