Efficient en effectief bijhouden van uw administratie

Met de online IT- toepassingen van Fidor heeft u overal direct én actueel inzicht in uw administratie en daarmee de financiële prestaties van uw organisatie. Dit maakt het mogelijk tijdig en gericht te kunnen bijsturen.

Uw financiële administratie wordt door u of ons op een zo efficiënt mogelijke wijze bijgehouden in een gebruiksvriendelijk online boekhoudpakket, dat in overleg met u wordt geselecteerd.

Indien gewenst wordt hierbij zo optimaal mogelijk gebruik gemaakt van de technische mogelijkheden, waaronder:

  • Bankkoppelingen: waarmee uw bank gegevens automatisch worden ingelezen;
  • Scan en herken oplossingen:
    • waarmee uw inkoopfacturen en bonnen worden gescand, (onder meer gebruik makend van de Fidor Online app) en herkend en direct in uw administratie worden verantwoord;
    • automatisch inlezen van digitaal aangeleverde facturen in pdf formaat die worden aangeleverd via een speciaal e-mail adres dat is gekoppeld aan uw administratie;
  • Online archief inkoopfacturen: hiermee kunt u snel uw facturen digitaal terugvinden;
  • Facturering: hiermee kunnen uw verkoopfacturen worden en gemaakt en automatisch worden verwerkt in u administratie;
  • Betalingen: automatische koppeling met banken inzake betalingen;
  • Dashboard: hiermee kunt op een eenvoudige, efficiënte en effectieve manier management informatie ontsluiten, van belang om uw organisatie adequaat te kunnen besturen. Deze informatie is direct ontleend aan en gekoppeld met uw financiële administratie.

Uitgangspunt hierbij is steeds enerzijds uw gemak en tijdig inzicht in uw administratie en anderzijds efficiency in verband met voortdurende aandacht voor kostenbeheersing. Fidor ondersteunt u graag daarbij.

 

Wat zeggen onze klanten